پله پله تا...

رامین یکی از بچه هاست که سه ماه پیش که کلاسها شروع شده بود خیلی نمی تونست با بچه ها ارتباط برقرار کنه حتی خیلی از مفاهیم رو نمی دونست چند جلسه ای باهاش رنگها رو تمرین کردیم  تو الگو یابی هم خیلی مشکل داشت راستش بعضی وقتها حتی نا امیدم میکرد 

گذاشته بودیم تو گروه پیش دبستانی ها ُامروز خانم مولایی گفت رامین تو گروه شما باشه 

کتابو باز کردم یه تمرینو براش توضیح دادم ازش خواستم انجام بده باورتون نمیشه  

با چه دقتی تکلیفشو انجام میداد هر یه تمرینی که انجام میداد میگفت خانم خانم درسته؟

وبعد که من میگفتم افرین درست انجام دادی کلی ذوق میکرد از شدت خوشحالی مدام میپرسید برم به خانم مولایی نشون بدم. وقتی کتابشو برد خانم مولایی هم خیلی تعجب کرد

یاد حرف یه معلمی افتادم که میگفت< من تو کلاسهام نگاه میکنم کدوم بچه ها با استعدادند وقتم رو ی اونها میذارم بقیه رو رها میکنم به حال خودشون>امروز با خودم فکر کردم اگه ما هم این کارو میکردیم امروز نمیتونستیم این برق رو تو چشمهای رامین ببینیم

فقط کاش یه عکس از کتاب رامین میگرفتم تا شما هم مثل من کیف میکردید

نظرات 7 + ارسال نظر
خاله مهتاب یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 14:32

بسیار عالی (خوشحال شدیم فرزانه ی عزیز)

در وصف رامین واقعا خوب نوشتید (وضعیت پیشرفتش خوب بوده و اینو به عنوان یکی از معلمین پیش دبستانی ها تایید میکنم )

بچه های اونجا همه جای یادگیری دارند (همه)

ممنون اره عزیزم (همه)
معلومه معلماش خیلی براش زحمت کشیدن
موفق باشی

عمو مسعود یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:24

رامین واقعا پسر خوبی هه ...

من میدونستم به درس گوش نمیده ، همش با خودم میگفتم پسر بچه ای به این خوش اخلاقی و خوش رفتاری واقعا حیفه که نتونه درس بخونه ...

تا اینجا که خوب پیش رفته بقیه اش هم با همت همگی انشالله

خاله ثمین یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 22:20

اول سلام
دقیقا ....رامین رو من به شخصه از اول باورش داشتم میدونستم میتونه شوقی که تویه دست ورزی هایی که کار میکردیم داشت و به قول شما همش میگفت خاله درسته خاله درسته ...کلا شوقش حداقل تویه جاهایی که من با باهاش کار کردم و سعی کردم بهش یاد بدم واقعا زیاد بود و میدونستم که بلاخره به این مرحله میرسه....خدا رو شکر....موفق باشی فرزانه عزیز....

سلام عزیزم حرف منم همینه که اگه یه لحظه خسته شدید یه وقت نا امید نشید
منم بیشتر از ذوق و شوق خودش خوشحال شدم
شما هم موفق وخوش باشی

لولی وش یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 16:13

سلام .خسته نباشی.من هم فکرمیکنم وقت رو بایدبه بااستعدادها داد. رامین یه بچه با استعداده که محروم بوده .ارزش وقت گذاشتن داره.انسانی نیست که بفیه رو به حال خودشون رهاکنی ولی خودتو به آب وآتیش نمیزنی.

سلام مرسیاره درسته ولی فکر میکنم باید بارون باشی و روی سر همه بباری هر کس به اندازه خودش سیراب بشه

fahimeh شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:06

سلام فرزانه جون
کارتون خیلی قشنگه،خسته نباشید

مرسی عزیزم بازهم بهمون سر بزن

fahimeh چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 01:41

سلاااااااااااااااااااااام عزیزدلم...........
بخاطر عمل رامین خییییییییییلی خوشحالم
به رامین بگو یکی هست که همیشه دعاش میکنه و از ته دل دوستش داره
واقعا خسته نباشید

سلام مرسی عزیزم

fahimeh سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 16:17

سلام گلم..............
خونه ی علمتون مبارکواقعا خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد