اطلاعیه - برای خرید خانه علم دروازه غار تهران

 خانه علم دروازه غار تهران، که به حمایت از کودکان کار ساکن این محله می پردازد، به یاری همه شما نیاز دارد.
دوستان نخستین کاری که می توانیم بکنیم این است که تاجایی که می توانیم این پیام را Share کنیم تا به دست افراد نیکوکار برسد.
---
قبل از هرچیز بگیم عکسی که می بینید، تصویر شادی بچه های خونه علم در جشن کارنامه در آخرین روزهای سال گذشته است و اینا هم کارنامه های بچه هاست که با شادی دستشون گرفتن... بچه هایی که خیلی وقت پیش از تحصیل محروم بودند ولی حالا خیلیهاشون با کمک معلمهای داوطلب و پرعشق و مهربان خونه علم باسواد شدند...
---
روزهای آینده، روزهای پر تلاشی برای همه ما اعضای داوطلب و دوستداران و نیز نیکوکاران خانه علم دروازه غار است. دوستان روزهای پر تلاشی را در پیش داریم.
اگر یادتان باشد، البته آنهایی که یادشان هست و از حدود یک سال پیش وقتی کمتر از 2000 نفر این صفحه را لایک کرده بودند، همراه مان بودند. آن موقع می خواستیم خانه علم دروازه غار را عوض کنیم و یک خانه بزرگتر اجاره کنیم. شما آن موقع کنارمان ایستادید و نتیجه اش شد یک خانه بزرگتر که البته اگرچه خرابه بود ولی با زحمت دانشجویان داوطلب این سرزمین بازسازی اش کردیم و حالا یک سال است که در آن شادمان از بودن کنار کودکان بی پناه این محله هستیم.
اما زمان گذشته است. یک سال اجاره این خانه سرآمده است. و باید این خانه را یا تحویل دهیم و یک جای دیگر را بگیریم و یا آن را بخریم (شاید هم یک خانه بهتر از این... چه کسی می تواند بگوید حق کودکان سرزمین ما کدام خانه است...)
حالا ما که نشستیم و بعد از کلی صحبت (ما منظورم همه اعضای داوطلب و فعال در این خانه علم است)، قرار کردیم که به امید خدایی که در چشمان کودکان این محله یافته ایم و البته با پشتگرمی همه شما 10هزار نفر دوستدار خانه علم دروازه غار، بتوانیم این خانه را به نفع همه کودکان بی پناه کار و خیابان ساکن این محله بخریم. و این اصلا دور از دسترس نیست.
شعار ما مثل همیشه، یک جمله است: «دستان خالی مان را باور نمی کنیم.»
ای اهالی صفحه فیس بوک خانه علم دروازه غار تهران، برای خرید خانه علم و بودنی سرشار از عشق و استوار در کنار همه کودکان این محله، به یاری شما برای جمع آوری هزینه خرید این خانه در یک ماه آینده نیاز داریم. از همین حالا هم به کمک شما نیاز داریم. به زودی یک ایونت خواهیم ساخت و شما می توانید با دعوت از همه دوستان تان برای همراهی در این طرح به نفع کودکان تحت پوشش، یاری مان کنید. همچنین همینجا گزارش پیشرفت کار را تا لحظه خرید این خانه برای شما هر روز خواهیم نوشت.
---
راستی مسئول مالی خانه علم دروازه غار تهران، آقای اخباریه 09193080704 از همین حالا به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی است.
همچنین تنها شماره حساب ویژه خانه علم دروازه غار به شرح زیر اعلام می شود و هیچ شماره دیگری برای این کار مورد تائید ما نیست:
58 / 42091612 حساب قرض الحسنه جام بانک ملت شعبه چهارراه کالج به نام جمعیت دانشجویی امام علی
شماره کارت عابر بانک مربوط به همین حساب:
1496 7005 3377 6104 (بانک ملت به نام جمعیت امام علی)
---
خانه علم دروازه غار همچنین روزهای زوج و پنجشنبه ها از ساعت 13 الی 16 آماده حضور افراد نیکوکار جهت بازدید از این مرکز می باشد.
آدرس: تهران، متروی شوش، خیابان شوش، خیابان خیام، کوچه آذر، بن بست چهارم، پلاک 1
تلفن روابط عمومی خانه علم: 55895759 و 09396007178
---
قطره قطره جمع گردد وانگهی خانه علم دروازه غار به نفع کودکان کار و خیابان تحت پوشش جمعیت دانشجویی امام علی در این محله خریداری می شود و بعد در کنار همین بچه ها یک جشن خواهیم گرفت.
به یاری دستان پرمهر شما این خانه رو تا پایان اردیبهشت خواهیم خرید.
---
راستی برای آشنایی بیشتر با خانه علم دروازه غار که به حمایت از کودکان کار و خیابان ساکن این محله می پردازد، آخرین گزارش جامع این مرکز را از لینک زیر دانلود کنید و بخوانید:
http://sosapoverty.persiangig.com/darvazeghar.docs/Darvazeghar.Report-Paeez91.pdf
---
همچنین باز هم اعلام می کنیم خانه علم دروازه غار یکی از خانه های ایرانی امدادی جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی است که یک سازمان کاملا مستقل و غیرسیاسی و غیردولتی است و از هیچ ارگان دولتی و گروه و دسته ای حمایت مالی نمی شود.
شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی نیز 23051110 می باشد.
---
کودکان خانه علم، چشم به اندک اندک قطره های پربرکت دستان مهربانی کننده شما دوخته اند.
---
با سپاس از همراهی همه شما
خانه علم دروازه غار تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد