ابالفضل


برای چندمین بار این بچه منو اینوجور    کرد !!!


امروز بعد از کلاس وقتی ما داشتیم در مورد گروه بندی بچه ها صحبت میکردم ؛ اومد و یه شعر خوند .


شعری که چند دقیقه پیش خاله زهرا بهش یاد داده بود !!!


تو اون شلوغی حفظ کردن یه شعر  ، اون هم تو اون زمان کم ؛ نشون دهنده ی هوش و استعداد این بچه است ...


از من تو اون کلاس میپرسیدن اسمت چیه ؟ بس شلوغ و پرسر و صدا بود اشتباه جواب میدادم !!!


ولی اون بچه واقعا راحت شعر حفظ میکنه !!!



(حیف شد ، نتونستن عکسش را بذارم ؛ ولی تو فیس بوک خانه ی علم هست میتونید ببینید .)

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله مهتاب دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 13:38

اگه سال دیگه نره مدرسه من میرم معتاد میشم اصن

بیا باهم بریم معتاد شیم ؛ من با بابای علی(استقلالی) رفیق شدم ، احتمالا میتونیم با تخفیف ویژه ازش سه دودی بخریم !!!

کوچولو دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 14:51

سلااااااااااااااااااااااااااااام
اخی چقدر دوست دارم این اقا پسر باهوشو ببینم
واقعا بااستعداده
باهاش خوب کار کنین درساشو تا
استعدادشو پرورش بدین
ایشالا که همشون موفق باشن

و همین طور ما !!!

hengameh دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 22:18

خسته نباشی زهرا جوون من شاهد هنرنمایی ابوالفضل بودم و خیلی تعجب کردم از استعدادی که داره البته خانم معلم خوبی هم داشته

لطف کنید قبل از کذاشتن کامنت به نام نویسنده دقت کنید

مسعود هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد