.....


   هر وقت میرفتم دنبال بچه ها ، به این فکر میکردم که اینا با این وضع که در و پنجره خونشون شیشه نداره ، چجوری زندگی میکنند ؟!


  اون هم با این زمستون و هوای سرد !!!


  یه بار به ذهنم رسیده بود که شاید اصلا شب نمی خوابند .


    امروز با خانوم نقدی و آقای پلیانی رفتیم دنبال بچه ها ؛ جلوی خونه ی رامین بودیم ، یه پسره اومد و با من صحبت کرد ، در مورد اینکه وضع مالی خونواده رامین خیلی خرابه و از این حرف ها ؛ اون میگفت اینا اصلا شب ها نمی خوابند !!! 


   از سرما شب ها نمی خوابند ! به جاش صبح تا ظهر خوابند !!!


   ----------------------------

   خانوم نقدی میگفت بچه ها یکی از دخترها را اذیت میکنند ، بهش میگن معتاد !

   بچه ها گفته بودند پدرش و خاله اش معتادند و خودش هم  "  حَب  "  میندازه !!!


   خانوم نقدی بعید میدونست حرف بچه ها درست باشه ، ولی من بعدش فکر کردم ، شایدم برای تحمل سرمای شب این کار را میکنه !


   چرا بچه ها به بقیه چنین چیزی نمیگن ؟


    به هرحال به نظر من باید پیگیری کنیم ببینیم راسته یا نه ، اگه یه دختر بچه تون اون سن و سال معتاد بشه ! واقعا معلوم نیست سر آینده اش چی بیاد !!!


 

نظرات 3 + ارسال نظر
elahe دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:00 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلام
وای چه بد ه اگه یه بچه ی کم سن وسال...

خاله نرگس سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 23:15

سلام
من که فکر نمیکنم اینطور باشه .درسته که بچه ها زیاد اذیتش میکنن اما من فکر میکنم یکی از دلایل اصلیش اینه که فاطمه مثل بقیه بلوچ نیست. ما این جریان رو قبلا برای ایرج و آرش هم داشتیم که بچه ها تهمت های زیادی بهشون میزدند و من فکر میکنم دلیلش اینه که اونها رو متفاوت میبینن.هرچند که در مورد محدثه اینطور عمل نمیکنن.

سلام
فاطمه بلوچ نیست ؟
نمی دونستم .
با ایرج و آرش هم خیلی بد رفتار میکنند !!!
اگر میدونستم چون بلوچ نیستند اینجوری برفتار میکنند شدیدا باهاشون برخورد میکردم !!!

فرزانه نقدی چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 23:52

منظور منم از اینکه بچه ها اذیتش میکنند به خاطر وضعیت مادرشه خودتون در جریانید که!
من هنوزم این حرفو در موردفاطمه قبول نمیکنم

من هم نگفتم حرفشون درسته ، گفتم احتمالش هست درست باشه ، باید پیگیری بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد