جهان من هم در کنارت بمیرد

در این مسیر اگه به خودت گفتی که "این کسی که این گونه مُرده، جهان من هم کنارش بمیره" دیگه خودخواهی نمی مونه...

اگر دیدی یک کودکی گرسنه است و گفتی "بمیرم برات که گرسنه ای، چرا این دنیا به آخر نمیرسه؟!" این درسته... اما اگه بیای بگی "ای کودک من تو را می نوازم تا حق الناسی داده باشم و حق اللهی ادا کرده باشم" این به درد نمی خوره! این خودخواهی توشه.

«شارمین میمندی نژاد؛ رهیافتی به درون»

نظرات 3 + ارسال نظر
haniye پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 15:59

واااای وبتون محشره

خیلی متاثر شدم بضی مطالبو ک خوندم

موفق باشید

خاله نرگس یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 23:23

راستش من فکر نمیکنم که اگه بگی چرا دنیا به آخر نمیرسه درست باشه. من میگم خدایا ظهور امام زمانمون رو برسون.
من ترجیح میدم براش یه کاری انجام بدم در عوض ترحم کردن.
با جمله ی اول هم اصلا موافق نیستم

خاله نرگس یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 23:26

یادم رفت بگم که با جمله آخر هم مخالفم. چون ادای حق الهی وظیفه ی ماست و دقیقا این حق الناسه . جون این پولی که دست پولداراست مال خودشون نیست. امانت خداست دست اونها تا بدن به صاحباشون که همون مردم فقیرن . اونها فکر میکنن اگه خدا نمیخواست آیا اون ها هیچ پولی داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد